Jaunumi VidzemēEkonomikas ministrija organizē aptauju, lai apzinātu uzņēmējus un to intereses pārstāvošās nevalstiskās organizācijas, kuras būtu gatavas sniegt konsultācijas un iesaistīties ar Eiropas Savienības Vienotā tirgus un Digitālā vienotā tirgus saistīto jautājumu izskatīšanā. Aptaujas mērķis ir stiprināt sadarbību starp valsts pārvaldi un privāto sektoru, nodrošinot savlaicīgu Latvijas uzņēmēju interešu aizstāvību. Eiropas Komisija 2015.gadā publicēja “ES Vienotā tirgus stratēģiju” un “Digitālā Vienotā tirgus stratēģiju Eiropai”. Tajās ietvertos pasākumus plānots realizēt no 2016. līdz 2018.gadam. “Vienotā tirgus stratēģijas” ietvaros 22 pasākumi skar tādas jomas kā – sadarbības ekonomika (sharing economy), mazumtirdzniecība, PVN atmaksa, maksātnespēja, pārrobežu pakalpojumu sniegšana, publiskais iepirkums un citas, ar mērķi samazināt administratīvo slogu un atvieglot uzņēmēju un profesionāļu pārrobežu darbību Eiropas Savienībā. “Digitālā vienotā tirgus stratēģijas” ietvaros 16 pasākumi skar tādas jomas kā – paku piegāde, ģeogrāfiskā bloķēšana, interneta platformas, autortiesības, telekomunikāciju noteikumi, kiberdrošība un citas, ar mērķi panākt labāku pieejamību digitālajām precēm un pakalpojumiem un maksimālu digitālās ekonomikas izaugsmi visā Eiropas Savienībā. Ekonomikas ministrija aicina Latvijas uzņēmēju pārstāvošās organizācijas aktīvi iesaistīties aptaujā un aizpildīt izveidoto aptauju līdz 2016.gada 1.martam, norādot par kuriem pasākumiem ir interese turpmāk sniegt savu ekspertīzi. Lai aizpildītu ES Vienotā tirgus aptauju, aicinām klikšķināt šeit: http://ej.uz/VTstrategija. Lai aizpildītu ES Digitālā Vienotā tirgus aptauju, aicinām klikšķināt šeit: http://ej.uz/DVTstrategija. Aptaujas aizpildīšana neaizņem vairāk par 5 minūtēm un saņemtā informācija bez respondenta piekrišanas netiek izpausta trešajām personām. Elita Rubesa-Voravko 12.02.2016
|
|