Jaunumi Vidzemes pašvaldībāsApkopojot rādītājus par dažādu uzņēmumu un organizāciju uzturēto profilu ietekmi sociālajos tīklos, Valmieras pilsēta pagājušajā mēnesī iekļuvusi Latvijas ietekmīgāko zīmolu TOP 50, kopvērtējumā ierindojoties 22. vietā, bet sociālā tīkla Facebook topā - augstajā 5. vietā. Valmieras pilsētas pašvaldība ir pagaidām vienīgā starp Latvijas pilsētām, kuras uzturētajiem sociālo tīklu kontiem izdevies iekļūt šādā topā. Kā ziņots jau iepriekš, Valmieras pilsētas pārstāvniecība ar labiem rezultātiem nodrošināta vairākās sociālo mediju lapās. Tīmekļa vietnēs www.twitter.com un www.facebook.com katrā tiek uzturēti pa diviem Valmieras pilsētas kontiem. Profila „Valmiera” apmeklētājiem tiek piedāvāta informācija par aktualitātēm pilsētā, kas vairāk vērsta uz vietējiem iedzīvotājiem. Savukārt, profils „visitvalmiera” orientēts uz pilsētas viesiem, informējot par pasākumiem, jaunumiem un aktualitātēm tūrisma jomā. Arī interneta vietnē www.draugiem.lv izveidota pilsētas pašvaldības lapa www.draugiem.lv/valmieraspilseta, kurā iespējams atrast informāciju par aktualitātēm sportā, kultūrā, izglītībā un ekonomikā Valmierā. Lapas apmeklētājiem tiek atspoguļotas lielāko pasākumu fotogalerijas, kā arī tiek nodrošināta iespēja piedalīties dažādos konkursos, balvās saņemot gan ielūgumus uz pasākumiem, gan dāvanu kartes labākajās tūrisma piesaistes vietās Valmierā un tuvākajā apkārtnē. Izveidotā Valmieras pilsētas lapa ir vienīgā starp Latvijas pilsētām, kas iekļuvusi arī portāla www.draugiem.lv TOP 100 ietekmīgāko lapu kopvērtējumā. Ietekmīgāko Zīmolu tops ir reklāmas aģentūras „DDB” uzturēta iniciatīva. Topa metodoloģijas pamatā tiek vērtētas divas galvenās zīmola komunikācijas šķautnes – auditorija un tās iesaiste. Izmantojot šos rādītājus, iespējams izvērtēt, cik veiksmīgi zīmols iekarojis piederošos un iemantotos medijus. Zīmolu topa kopsavilkums tiek veidots, ņemot vērā zīmola rezultātus trīs lielākajos sociālajos tīklos – Twitter, Facebook un Draugiem.lv. Zīmola vērtējums topā tiek noteikts pēc vietas, kuru tas ieguvis katrā no atsevišķiem sociālo mediju topiem. Informāciju sagatavoja:
19.12.2012
|
|