|
Uzņēmējdarbības veicināšana tūrisma galamērķos (Destination SMEs)
Vairākos Eiropas reģionos mazo un vidējo komersantu konkurētspējas veicināšanas atbalstam izstrādātajos politikas plānošanas dokumentos nepietiekami uzsvērta tūrisma galamērķu pārvaldības nozīme. Lai uzlabotu tūrisma sektora mazo un vidējo komersantu konkurētspēju, nepieciešama klastera iniciatīvu veicināšana, komersantu sadarbība vietējā un starptautiskā līmenī, padarot galamērķu pārvaldību efektīvāku ar plašāku iesaistīto pušu līdzdalību, tādejādi nodrošinot reģionālo sadarbību un starpnozaru sasaisti. Radot labvēlīgu vidi mazo un vidējo uzņēmumu konkurētspējas kāpināšanai, tiktu veicināta komersantu ieinteresētība veidot klasterus, lai piedāvātu kvalitatīvākus un diversificētākus pakalpojumus. Tā ietekmē straujāk pieaugtu to konkurētspēja un ekonomiskā aktivitāte, kam būtu tieša ietekme uz jaunu darba vietu radīšanu un produktivitātes kāpumu pakalpojumos. Projekta “Uzņēmējdarbības veicināšana tūrisma galamērķos” (Destination SMEs) ietvaros tiks identificēti labās prakses piemēri tūrisma galamērķos Eiropā, īstenojot starpreģionu pieredzes un zināšanu apmaiņas pasākumus, analizēti un pilnveidoti valsts līmeņa politikas plānošanas dokumenti, ar mērķi uzlabot tūrisma sektora mazo un vidējo komersantu konkurētspēju, attīstot tūrisma galamērķu pārvaldību.
Nosaukums
|
Uzņēmējdarbības veicināšana tūrisma galamērķos
|
Abreviatūra
|
Destination SMEs
|
Vadošais partneris
|
Overņas reģionālā tūrisma attīstības padome (Francija)
|
Projekta numurs |
PGI00046 |
Programma |
Interreg Europe 2014.-2020. gadam |
Partneri
|
- Overņas reģionālā tūrisma attīstības padome (Francija)
- Fonds Grand Paradis (Itālija)
- Gozo ministrija (Malta)
- Korkas apgabala padome (Īrija)
- Ziemeļkarēlijas reģions (Somija)
- Vidzemes plānošanas reģions (Latvija)
- Pomurjes reģionālā attīstības aģentūra (Slovēnija)
|
Mērķis
|
Uzlabot tūrisma sektora mazo un vidējo komersantu konkurētspēju, attīstot tūrisma galamērķu pārvaldību.
|
Pasākumi
|
- Pieredzes un zināšanu apmaiņas pasākumi starp projekta partneriem;
- Identificēti labās prakses piemēri;
- Valsts līmeņa politisko plānošanas dokumentu analīze un pilnveide;
- Projekta rezultātu publicitātes un informācijas pieejamības nodrošināšana.
|
Rezultāti
|
- Paaugstināta uzņēmēju konkurētspēja un pakalpojumu kvalitāte;
- Veicināta starpinstitucionālā un starpnozaru sadarbība;
- Nostiprinātas individuālās uzņēmējdarbības stratēģijas, kas palīdz efektīvi veidot pakalpojumu procesu, veicinot pakalpojumu kvalitātes paaugstināšanosi;
- Pilnveidoti valsts līmeņa politiskie plānošanas dokumenti, uzlabojot institucionālās spējas efektīvai tūrisma galamērķu pārvaldībai.
|
Budžets
|
Projekta kopējais budžets - 1 482 618 EUR VPR budžets - 179 175 EUR
|
Ieviešanas laiks
|
01.04.2016. – 31.03.2021.
|
Kontaktpersona
|
Rūta Ročāne
Tel. +371 64116007
E-pasts: ruta.rocane@vidzeme.lv
|
Projekta mājaslapa |
http://www.interregeurope.eu/destinationsmes/ |
|
Notikumi«Februāris 2025»
P | O | T | C | P | S | Sv |
| 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |
|